Droomparken zoekt verbinding in coronatijd (Deel 2)

Nieuwe doelgroep bereiken

Wat het aanbod van Droomparken concreet inhoudt? ‘Sinds begin juni bieden wij de mogelijkheid om de gasten in hun vakantiewoning kennis te laten maken met lokale producten of diensten. Dat doen we middels een ‘Hollands Welkomstpakket’. Dat kan een voucher zijn met een aantrekkelijk aanbod, maar nog liever nemen wij een tastbaar mooi product van ondernemers uit de IJmond in dit pakket op. Met als doel om de gast enthousiast te maken over wat de regio te bieden heeft. Een driewerf win-win-win-situatie: wij blij, de gast blij en u als ondernemer blij, vanwege de mogelijkheid om een nieuwe doelgroep te bereiken.’

Samen sterker

Heeft u als IJmondiale ondernemer interesse in een samenwerking met Droomparken? Neem dan contact op met Teun Jansen via de mail (t.jansen@droomparken.nl) of telefoon (06-54902488). De parkmanager bespreekt dan met u wat uw aanbod is.

‘We spreken dan een periode af dat het product of dienst in het welkomstpakket zou kunnen worden opgenomen’, geeft Jansen aan. ‘En heeft u andere creatieve ideeën om uw product of dienst bij onze gasten onder de aandacht te brengen? Laat het ons vooral weten, wij zijn heel benieuwd. Laten we samenwerken, want samen staan we immers sterker.’

Synergie-effecten

OV IJmond-voorzitter Ton van der Scheer is verheugd over dit initiatief tot samenwerking. ‘Ik vind het leuk dat één van onze leden zijn eigen commerciële drive zodanig weet in te vullen, dat hij ook gebruik wil maken van overige leden die daarin kunnen meedoen’, zegt de preses van de ondernemersvereniging. ‘Het is een mooi streven om mensen op die manier zo’n regio mee in te nemen. De leden en de regio reageren hier ook heel positief op. Het past uitstekend bij de OV IJmond, waar ons credo ‘verbinden, behartigen, netwerken en kennisdelen’ is. Zeker in deze coronatijd heeft samenwerking nóg meer meerwaarde. Elkaar opzoeken als ondernemer zorgt voor veel synergie-effecten.’