Counter Creatives officieel partner van Stichting Marketing Zaanstreek

Design- en branding bureau Counter Creatives is officieel partner geworden van Stichting Marketing Zaanstreek. Met deze overeenkomst wil Counter Creatives de streek ook als nieuwe partner actief ondersteunen en bijdragen aan het versterken van de positie van de Zaanstreek in de Metropoolregio Amsterdam.

Foto: 'Barry Menger (links) en Raymond Bresching (rechts), eigenaren van Counter Collective, het collectief waar branding- en ontwerpbureau Counter Creatives en content marketing- en PR-bureau Counter Content onder vallen. Zij hebben de overeenkomst met Anneke Wijdogen-Vis van Marketing Zaanstreek ondertekend. Hiermee benadrukken ze het belang van de Zaanse citymarketing.

Counter Creatives werkt al sinds de oprichting van Marketing Zaanstreek mee aan de promotie van de streek. Zo was het branding- en ontwerpbureau verantwoordelijk voor de rebranding van Zaanstreek naar ZAANS, diverse campagnes en bedacht het de welbekende Zaanse Sneaker als activatie tijdens de Dam-tot-Damloop. Barry Menger, oprichter en Creative Director van Counter Creatives: “Naast alles wat we al doen qua branding, campagnes en design voor de Zaanstreek, zijn wij er ons er ook van bewust dat de steun uit het bedrijfsleven hard nodig is om echt een verschil te kunnen maken.

Met dit officiële partnership brengen wij daarom niet alleen onze samenwerking naar een volgend niveau, maar willen we ook andere bedrijven aansporen zich te melden als partner van ZAANS.”

Dit smaakt naar meer!

Anneke Wijdogen, directeur bij Marketing Zaanstreek is er blij mee. “Mijn doel dit jaar is om het belang van Marketing Zaanstreek bij het bedrijfsleven en ondernemers onder de aandacht te brengen. Het partnerprogramma speelt hierbij een belangrijke rol. Ik vind het daarom erg leuk dat ik in de eerste maand van mijn aanstelling direct al Counter Creatives kan verwelkomen. Dit smaakt naar meer!”