Nieuw op de markt: De PixioDisplay

Bedrijven en retailers maken steeds meer gebruik van technologische innovatie. In de detailhandel wordt gebruik gemaakt van grote LED schermen. In supermarkten kan men de eigen boodschappen al zelfstandig afrekenen en in sommige pashokjes hangen al interactieve spiegels die de klant een zo passend mogelijk kledingadvies geven. Het wordt de consument makkelijker gemaakt door al deze vormen van technologie en innovatie. Online en offline zijn nu een combinatie en in de toekomst zal dit alleen maar toenemen.

Zo is er nu ook een nieuwe variant van de traditionele roll-up banner, namelijk de PixioDisplay. De PixioDisplay is een hele grote Android Tablet die over dezelfde functies beschikt als een smartphone, inclusief een touchscreen. De PixioDisplay wordt ingezet op o.a. beurzen, in een winkel, kantoor of showroom. Hiermee kan de consument zelf ter plekke iets opzoeken, bekijken of bestellen.

De apps voor de PixioDisplay kunnen worden gedownload vanuit de Google Playstore en de bediening gaat via het LCD Touchscreen. De ingebouwde speakers zorgt voor een duidelijk geluid. De PixioDisplay is makkelijk op te bergen en mee te nemen in de bijkomende tas. De display is in twee kleuren beschikbaar, namelijk in zwart en wit. In de regio Noord-Holland is de PixioDisplay exclusief te verkrijgen bij IDV in Wormerveer (Zaanstad), zie https://idv.nl/pixiodisplay/.

Het iedere keer opnieuw aanschaffen van posters of roll-up banners wordt u nu bespaard. De statische content wordt vervangen door dynamische content die te zien is op de PixioDisplay. Wat er wordt getoond op de display dat kan men zelf bepalen, er zijn veel mogelijkheden. Denk hierbij aan demo’s, commercials of de website van het bedrijf. Alle soort gangbare bestandsformaten worden ondersteund. De PixioDisplay is een mix van digitale marketing, content en data.