TIPS & ADVIES

Zaanse relaties: Vertrouwen, betrokkenheid en verbinding

De mooiste verhalen ontstaan niet bij onszelf, maar bij de mensen en bedrijven waarmee we samenwerken. In de Zaanstreek spraken verschillende ondernemers zich uit over hun ervaringen met ProMobility. Hun woorden laten zien wat er voor hen écht telt in samenwerking en mobiliteit.

Dennis van der Poel, eigenaar van cateringbedrijf DeliDen, is nu bijna een jaar klant bij ProMobility. Zijn contactpersoon is Omar, met wie hij via Sligro al eerder samenwerkte. “Omar en ik kennen elkaar al van vroeger. Bij de Sligro deed hij het altijd al goed en nu ook bij ProMobility”, vertelt Dennis. Zijn woorden laten zien hoe waardevol persoonlijk contact en lokale verbondenheid in de Zaanstreek zijn.


Peter van Gelder (Van Braam-Minnesma) verwoordt het zo: “Ze zijn oplossend, flexibel, transparant en de kosten vallen ook mee.”


Voor Jaap-Jan Landsaat (Zuiver en Banketbakkerij Landsaat) draait het vooral om wederzijds begrip en persoonlijk contact: “Ik heb regelmatig contact met Dick, Jeffrey, Omar en Finn. Ze kennen mijn wensen en verwachtingen, dat is prettig.” Wat hij daarbij belangrijk vindt, is de lokale verbinding: “Ik waardeer de lokale betrokkenheid. Ze steunen goede doelen en zijn betrokken bij lokale initiatieven.”​​​​​​​


Ook Jim Breedveld van fitnessclub Lijfkracht legt de nadruk op nabijheid en herkenbaarheid: “Het contact is altijd persoonlijk. Jeffrey kom ik ook regelmatig tegen in het warme netwerk. Maatschappelijke betrokkenheid en verbindende regionale rol siert de leasemaatschappij.”


Een ander voorbeeld is Myko Veken, eigenaar van Veken Loodgieters. Voor Myko is het vertrouwen in het team belangrijk: “Iedereen bij ProMobility is super aardig. Ik heb veel vertrouwen in het team. Altijd tijd voor een bakje koffie, dat vind ik belangrijk. Het is prettig dat er zulke korte lijnen zijn.”


En bij Van Wijngaarden BV klinkt dezelfde toon door: “Het gevoel dat we samen de beste deal eruit slepen…’Goed voor Elkaar zit ’m wat mij betreft ook in de persoonlijke, informele klant-leverancier relatie.” Met een vleugje trots: “Het is een prachtig Zaans bedrijf, natuurlijk zijn we daar trots op. Die maatschappelijke betrokkenheid kan ik heel erg waarderen. Dat zegt iets over het bedrijf.


Wat ons raakt in deze verhalen is niet dat ze over ons gaan, maar dat ze draaien om waarden die we delen met ondernemers in de Zaanstreek: persoonlijk contact, openheid, korte lijnen en betrokkenheid bij de gemeenschap. Dáár zit de kern van samenwerking, en dat maakt ons dankbaar.

ProMobility Zaanstreek

Soldaatweg 11

1521 RK Wormerveer

075 642 0100

dick@promobility.nl

www.promobility.nl